Pages

My Girl Cornetto

hye.


kali ni aku nak introduce pasal sorang budak ni. dia ni suka sakitkan hati aku. siyes! aku geram tengok dia. kalau dia cakap, aku rasa nak lempang. kalau dia diam aku rasa nak kiss. hahahaaa. let me introduce, my girl, liza a.k.a si kenit.


kat blog dia guna nama si kenit, aku pon tak tau kenapa dia buh nama tu. dia tak lah kenit mana tapi memang kecik dari aku. setakat dok diri kat sebelah aku ni? hmmmm. ketok kepala teros tenggelam bawah tanah. hahaha. dah lah kecik, kurus plak tu. bila nak besor ni syg oiii. makanlah banyak sikit peliss. T_______T






ni ha budak kecik tu. mata dah lah besor. haih! =.="




dah lah, tu je aku nak cerita pasal budak sorang tu. nak tau lagi pegi jelah blog dia. klik sini. pegi tengok je cukop, jangan nak ngorat plak. kang aku toroi dengan kepala anjing. huahuahua.


babai.

2 comments:

Lieyana said...

sweet couple..
i like..
hu3

Shey Lokman™ said...

mcm kenal je si kenit ney ! HAHA